Estive quase a fazer isso (já tive de o fazer uma vez) mas desta dei-lhes um desconto.
A início a encomenda deveria ter vindo de Espanha mas entretanto pediram-me para a refazer por não haver em stock!
"Friend, can I send you packages from China? In fact, they have no difference. It is only delayed for about 10 days to be delivered to your hand.Because this product has not been delivered to the overseas warehouse (it is still on the way)I just temporarily adjusted the inventory of goods to participate in the event.Hope to get your understanding and support. thanksLooking forward to your reply agreeBest wishesfawei"
Feito isso, pelos vistos a dita encomenda chegou cá mas o facto é que nunca me chegou a casa. Não percebi a razão disso mas diz que foi devolvida!!!
"Dear Customer: Hello!Unfortunately, today I received a notification from the logistics company that the package of this order is being shipped back to China. Reason: Unknown (flight may be abnormal)I offer you two solutions:1) Do you still need to order other products? If so, you can order any item in the store and I will re-ship it with your new order.2) You can also order this link. Just pay $0.01. I will reship you with this order.Looking forward to your reply, this is very important. Thank you"
Aqui a culpa foi minha porque não vi/li a mensagem atempadamente. Só dias mais tarde dei por ela e, atendendo à sua sugestão e atenção, lá refiz a encomenda.
Já lá vai um mês desde esse dia e até ver nada de nada, mas vamos conversando